מדיניות החזרות והחלפות
א. החזרת או החלפת מוצר על ידי לקוח מזמין:
- הלקוח זכאי להחזיר או להחליף את המוצר תוך 14 יום, בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ראו “ביטול עסקה”).
- הלקוח יישא בעלויות השילוח.
ב. החזרת או החלפת מוצר שהתקבל במתנה:
- הלקוח זכאי להחליף את המוצר תוך 30 יום מיום קבלת המתנה.
- הלקוח יישא בעלויות השילוח.
ג. תנאי החלפת המוצרים:
- החלפת מוצרים תתבצע אך ורק אם החבילה לא נפתחה.
- יש לבצע תיאום בטלפון: 052-5616949.
ד. מגבלות החלפה והחזרה:
- לא ניתן להחליף חלקים מהמארז, אלא רק את המארז בשלמותו.
- לא ניתן להחזיר מוצרים כגון: טיטולים, מוצצים, מוצרי היגיינה ומוצרים בהתאמה אישית.
החזרת מוצרים / ביטול עסקה על ידי הלקוח:
- אופן רכישת מוצרים וביטול עסקה באתר כפופים לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות.
- לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה או הותאם אישית עבור הלקוח.
ביטול הזמנה מצד הלקוח:
- אם ברצונך לבטל הזמנה, יש להודיע לנו בכתב דרך דף שירות לקוחות באתר. יש לציין את שם המזמין ואת מספר ההזמנה.
דגשים נוספים לביטול הזמנה:
- מוצרים בעיצוב אישי, מוצרים עם הדפס או רקמה, או מוצרים שהותאמו ושונו במיוחד עבור הלקוח לא ניתן לבטל אם החל כבר תהליך הייצור.
- במידה והמוצר לא נשלח עדיין, נוכל לזכות על דמי המשלוח בלבד, במידה והם שולמו על ידי הלקוח.
- במידה והמוצר כבר נשלח, לא ניתן לקבל זיכוי על דמי המשלוח.
- מוצרים שכוללים סקיצה שנשלחה ללקוח ניתן לבטל כל עוד המוצר לא הודפס. אם נשלחה סקיצה ללקוח ינוקו דמי ביטול בסך 39 ש”ח.
- מוצרים שכוללים איור אישי שצויר על ידי גרפיקאים ניתן לבטל כל עוד המוצר לא הודפס. אם נשלחה סקיצה ללקוח ינוקו דמי ביטול בסך 120 ש”ח.
- במקרה של ביטול, זיכוי יינתן פחות 5% (מקסימום 50 ש”ח) דמי ביטול.