מדיניות החזרות והחלפות

א. החזרת או החלפת מוצר על ידי לקוח מזמין:

  • הלקוח זכאי להחזיר או להחליף את המוצר תוך 14 יום, בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ראו “ביטול עסקה”).
  • הלקוח יישא בעלויות השילוח.

ב. החזרת או החלפת מוצר שהתקבל במתנה:

  • הלקוח זכאי להחליף את המוצר תוך 30 יום מיום קבלת המתנה.
  • הלקוח יישא בעלויות השילוח.

ג. תנאי החלפת המוצרים:

  • החלפת מוצרים תתבצע אך ורק אם החבילה לא נפתחה.
  • יש לבצע תיאום בטלפון: 052-5616949.

ד. מגבלות החלפה והחזרה:

  • לא ניתן להחליף חלקים מהמארז, אלא רק את המארז בשלמותו.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים כגון: טיטולים, מוצצים, מוצרי היגיינה ומוצרים בהתאמה אישית.

החזרת מוצרים / ביטול עסקה על ידי הלקוח:

  • אופן רכישת מוצרים וביטול עסקה באתר כפופים לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות.
  • לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה או הותאם אישית עבור הלקוח.

ביטול הזמנה מצד הלקוח:

  • אם ברצונך לבטל הזמנה, יש להודיע לנו בכתב דרך דף שירות לקוחות באתר. יש לציין את שם המזמין ואת מספר ההזמנה.

דגשים נוספים לביטול הזמנה:

  • מוצרים בעיצוב אישי, מוצרים עם הדפס או רקמה, או מוצרים שהותאמו ושונו במיוחד עבור הלקוח לא ניתן לבטל אם החל כבר תהליך הייצור.
  • במידה והמוצר לא נשלח עדיין, נוכל לזכות על דמי המשלוח בלבד, במידה והם שולמו על ידי הלקוח.
  • במידה והמוצר כבר נשלח, לא ניתן לקבל זיכוי על דמי המשלוח.
  • מוצרים שכוללים סקיצה שנשלחה ללקוח ניתן לבטל כל עוד המוצר לא הודפס. אם נשלחה סקיצה ללקוח ינוקו דמי ביטול בסך 39 ש”ח.
  • מוצרים שכוללים איור אישי שצויר על ידי גרפיקאים ניתן לבטל כל עוד המוצר לא הודפס. אם נשלחה סקיצה ללקוח ינוקו דמי ביטול בסך 120 ש”ח.
  • במקרה של ביטול, זיכוי יינתן פחות 5% (מקסימום 50 ש”ח) דמי ביטול.