fbpx

ברכה לאישה אחרי לידה- רעיונות וטיפים חשובים

לידה והצטרפות של תינוק קטנטן או נסיכה מתוקה למשפחה היא מאורע מיוחד עבור כל זוג הורים. ההתרגשות גדולה ותחושת האהבה לילד\ה שרק נולד\ה עולה על גדותיה. 

לצד כל אלו, מדובר באירוע מורכב ומעצים אשר סוגר פרק אחד בחיי ההורים כזוג והופך אותם לשארית חייהם למשפחה ביחד עם התינוק החדש. 

 

ברכה לאישה לפני הלידה

גילוי על היריון הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייה של כל אישה ובחייו של כל זוג. תשעת החודשים לפני הלידה, מלאים בהמון התרחשויות קסומות ומאתגרות לצד איחולי ברכה לקראת הלידה, ללידה קלה ובידיים מלאות, עד לאירוע השיא – הלידה. 

כאמור, מה מאחלים לפני לידה, לזוג ההורים הנרגשים לעתיד הרוב כבר יודעים, אבל מה בדיוק צריכה לכלול ברכה לאישה שילדה?

 

ברכות לאישה שילדה

לאחר הלידה ועוד בבית החולים, הקרובים מגיעים לברך, לחבק ולהרעיף אהבה על ההורים הטריים ועל הרך שרק נולד. בדומה לאירועים מרגשים ושמחים אחרים בחיים, הדבר החשוב ביותר הוא שהברכות והאיחולים יהיו כנים ומלאים באהבה. 

כיום, יש אין סוף דרכים להעביר ברכה לאישה יולדת, ובניהן גם חמשת דרכים אלו:  

  1. ברכה ליולדת מהבעלהברכה החשובה ביותר מהבעל היא תמיכתו ואהבתו במהלך ההיריון, הלידה וכמובן, בחיים החדשים שאחרי. בעל שרוצה להפתיע את אשתו ולברך אותה לאחר הלידה, יכול לשלוח או להביא לה את הדברים האהובים עליה ולהראות לה שהוא חושב עליה תמיד כמו האוכל האהוב עליה, זר עם הפרחים שהיא הכי אוהבת וכן הלאה. 
  2. ברכה לאחר לידה מורכבתכל לידה היא תהליך מאתגר לגוף ולנפש האישה. לצד זה, יש לידות מסובכות ומאתגרות יותר מאחרות שאחריהן היולדת תשושה וזקוקה למנוחה. ברכה עם מילות העצמה, ביטחון והודיה ליולדת ירגשו ויעניקו לה כוחות שיסייעו לה להתאושש ולהתחזק עבור עצמה ועבור תינוקה הקטן. 

 

כמובן, שלכל ברכה ניתן לצרף פינוק במיוחד עבורה כמו מסאג', הזמנת חדר במלונית לידה לכמה ימים, יום פינוק וכיף עם החברה הטובה ועוד.

  1. ברכה לחופשת לידה– זוהי למעשה, ברכה המצורפת למתנה מושקעת ופרקטית לתחילת הדרך שידועה כאחת התקופות המאתגרות ביותר. מתנה כזו, יכולה להיות מארז עם מוצרי תינוקות המותאם לטעמה האישי של היולדת, אשר גם ירגש וגם יקל עליה בהמשך. שניים מהמארזים הפופולאריים ביותר בישראל הם עוגת טיטולים ומארזים בצורות שונות עם מוצרי תינוקות איכותיים כמו בובת ארנב, שמיכה, חיתולי טטרה, טיטולים וכ'ו. 
  2. תעודת לידה מעוצבת– ברכה בשילוב הנצחת האירוע המרגש של לידת התינוק עם כל הפרטים הקטנים על הלידה כמו שם התינוק, תאריך ושעת הלידה, שם בית החולים ועוד פרטים מרגשים. 
  3. ברכה כתובה מכל הלב– לפעמים לא צריך יותר מברכה כתובה המלאה איחולים לבביים ומילות אהבה ליולדת. 

 

ברכות ומתנות לאחר הלידה– Nappy cake

לידה היא אירוע בלתי ייאמן עבור כל יולדת בו ההתרגשות, האהבה וההודיה עולים על גדותיהם. ברכות ואיחולים לאחר הלידה, מחזקים ומעודדים אותה דווקא ברגעי התשישות שאחרי. 

כיום, ניתן לצרף לכל ברכה מתנה מיוחדת ומושקעת בהתאמה אישית שתשמח כל יולדת. 

אנו ב- Nappy cake, מעצבות ומרכיבות בעבודת יד שלל מארזים ומתנות ייחודיות לתינוק, לתינוקת ואף לתאומים, שכל יולדת תתרגש לקבל. כל המארזים והמתנות שלנו, עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר תוך חוסר התפשרות על כל מוצר ומוצר. 

אצלנו, תוכלו להרכיב בעצמכם את המתנה המושלמת ליולדת האהובה ולצרף לה ברכה אישית ומרגשת, במיוחד בשבילה. 

לקבלת פרטים נוספים, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 052-5616949 ונשמח לעמוד לשירותכם.

פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי 🙂,
אפשר לעזור?