fbpx

משלוח ליולדת (איכילוב) – מתנה מרגשת לאחר הלידה

בכל מקום בעולם, לידה נחשבת כסוג של נס, בו אישה שיצרה בתוכה חיים במשך תשעה חודשים, מביאה אדם חדש לעולם. מדובר באירוע מרגש, מעצים, מורכב ומאתגר עבור כל יולדת, הפרטנר\ית שלה וסביבתה הקרובה. 

יחד עם זאת, לידה היא אירוע לא צפוי שניתן להתכונן אליו עד גבול מסוים. נכון, שבתחילת כל היריון ניתן להורים הנרגשים תאריך לידה משוער, אך לא מדובר בהבטחה אלא בצפייה והכוונה רפואית. 

 

משלוח ליולדת- תל אביב והסביבה

לידה היא אירוע שמצד אחד מתכוננים אליו רבות ומצד שני, לא ניתן לצפות אותו. 

כל יולדת מוקפת בסביבה קרובה ואוהבת אשר תומכת בה בכל התהליך המאתגר של היריון ולידה. האהבה והתמיכה של הסביבה הקרובה, נחוצה במיוחד לאחר הלידה, כאשר היולדת מותשת וכאובה לאחר הבאת חיים חדשים לעולם.

השילוב של הרצון לשמח ולהעניק מתנה לכל יולדת יחד עם חוסר היכולת לצפות במדויק את מועד האירוע, יצרה אלטרנטיבות רבות לשליחת מתנה ליולדת (תל אביב והסביבה).

 

משלוח לבית חולים איכילוב

כיום, ניתן לשלוח בהתראה קצרה במיוחד, מתנות מפנקות לכל יולדת בבית החולים איכילוב. היצע המתנות לאחר לידה הוא עצום, כאשר מומלץ לא להיתפס למתנות גנריות אלא דווקא לבחור בכאלו הניתנות להתאמה אישית ליולדת. 

 

אלו חלק ממשלוחי מתנה ליולדת איכילוב:

  • משלוח של האוכל האהוב עליה או האוכל שהיא הכי התגעגעה אליו במהלך ההיריון כמו סושי מהמסעדה האהובה עליה.
  • זר פרחים מושקע מהפרחים האהובים עליה. 
  • יין יוקרתי או מארז קוקטיילים מושקע בטעמים שהיא אוהבת.
  • מארז מעוצב לתינוק המכיל מוצרי תינוקות כמו חליפת בגדים, חיתולי טטרה, שמיכה, רעשן, בובת ארנב וכן הלאה.
  • משלוח מעוצב עם דברים הכרחיים כמו עוגת טיטולים.

 

למעשה, ניתן לשלוח ליולדת בבית החולים איכילוב כל מתנה הניתנת לשינוע. 

 

מארזי לידה מעוצבים – Nappy cake

לאירועים רבים בחיים מומלץ להיערך מראש עם מתנה במיוחד אם מעוניינים להשקיע. כשמדובר על מתנה לאישה אחרי לידה, אין צורך להיערך מראש מעבר למחשבה על מה רוצים להעניק לה. 

אצלנו ב- Nappy cake, תוכלו למצוא מארזים מושקעים בעבודת יד אשר ניתן לשלוח בשליחות מהירה, לכל יולדת, בכל בית חולים ובכל מקום בארץ. 

בכל המארזים והמתנות שלנו, הושקעה מחשבה רבה עד הפרטים הקטנים ביותר, ללא התפשרות על איכות המוצרים שיעניקו ליולדת ולתינוק תחושה של בית. 

את המארזים שלנו ניתן להזמין און ליין ולהתעדכן על קבלת המשלוח בהודעת SMS. בנוסף, ניתן לצרף לכל משלוח כרטיס ברכה אישי מלא באיחולים לבביים ליולדת. 

לקבלת פרטים נוספים ולהתייעצות לפני רכישת המתנה, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 052-5616949 או במייל בכתובת nappy4cake@gmail.com.

 

פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי 🙂,
אפשר לעזור?