fbpx

מתנה ליולדת בזול – רעיונות למתנות ליולדת בזול

מתנה ליולדת בזול

למרות שלידה היא מאורע מרגש ומשמח, לעיתים התקציב דוחק ולא מאפשר לציין את הלידה של כל ילד או ילדה במעגל החברתי שלנו, בהוצאה גדולה. במקרים אחרים, יכול להיות שכבר הרכבנו ליולדת מתנה אישית ומיוחדת, אך אנו חשים צורך לצרף למתנה הגדולה עוד איזה משהו קטן שישדרג אותה. למרבה הצער, מציאת מתנה ליולדת בזול היא לא עניין פשוט כיום. הצורך מוכר ומובן לנו לחלוטין ולכן ערכנו עבורכם את המדריך הבא שבו נסקור כמה רעיונות למתנות לא יקרות ללידה, שחלקם הם דווקא פריטים שימושיים ביותר עבור אמהות טריות. אז קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות: רשימת המתנות הזולות ללידה, שאמהות באמת רוצות ואוהבות!

מתנות זולות לתינוקות עם נוכחות של "הביוקר"

גם אם אתם מחפשים מתנה לתינוק בתקציב נמוך, זה לא בהכרח אומר שהמתנה שלכם לרך הנולד חייבת לשקף זאת. ברשימה הבאה נביא דוגמאות למוצרי תינוקות עד 150 ש"ח, שלמרות מחירם הסביר הם יפים, פופולריים ושימושיים להפליא, ותמיד מתקבלים בשמחה על ידי כל משפחה:

בובות פרווה – מה מתוק, רך ונעים יותר מבובת בד לתינוק? קחו לדוגמא, את בובת הארנב המקסימה הזו, שעולה בסך הכל 49 ש"ח אך משמחת מאוד תינוקות קטנים ופעוטות כאחד.
למרות תג המחיר הסביר, מדובר בבובה איכותית ובטיחותית לתינוק שמגיעה בעיצוב מקסים ובשני צבעים לבחירה – לבן או לבת. אם התקציב מאפשר, ניתן לשדרג מאוד את בובת המתנה על ידי הוספתה למארז מתנה חגיגי בצורת עריסה, הכולל סבונים בצורת פרח, כיתוב בהתאמה אישית של שם התינוק/ת על גבי המארז ואפשרות להוספת מוצרים נוספים בהתאם להעדפתכם ותקציבכם.

אלבום תמונות – מי מאיתנו ההורים, לא מתמוגג בכל פעם שהוא מציג תמונות של הקטנטנים שלו לראווה? אף שבעידן הדיגיטל, התרגלנו כבר לשתף תמונות בווטסאפ ובפייסבוק, יש משהו קסום במיוחד דווקא בריכוז התמונות של ילדינו באלבום תמונות קלאסי, כמו שהורינו היו עושים כשאנחנו היינו ילדים.

תעודת לידה מעוצבת – הנה רעיון מקסים, יפהפה ומרגש במיוחד למתנה מותאמת אישית בתקציב סביר, שלא מקבלים מכל אחד. את תעודת הלידה המעוצבת, מזמינים עם פרטיו האישיים של הרך הנולד, באחד מ- 3 גדלים לבחירתכם ובהדפסה על נייר כרומו עבה ואיכותי. תראו לנו הורה שלא יתרגש ממתנה כזו… אף אחד לא צריך לדעת שהיא עלתה לכם פחות מ- 100 ש"ח (זה יהיה הסוד שלנו).

שרשרת מעוצבת למוצץ – אין אמא שלא מכירה את הנטייה הכרונית של מוצצים להיעלם, ולרוב זה קורה דווקא ברגעים שבהם הכי זקוקים להם. שרשרת מוצץ מעוצבת כמו זו, עולה 65 ש"ח בלבד אך מהווה מתנה יפהפיה וסופר שימושית, שתחסוך גם לכם בהוצאות וגם לאמא הטרייה זמן יקר על חיפוש מוצצים אבודים ורכישת מוצצים חדשים. ניתן להוסיף לשרשרת הזו את שם התינוק ולהפוך את המתנה למיוחדת ומרגשת באמת.

זר טיטולים מרשים – כן כן, קראתם נכון. בהחלט ניתן לחבר בין המילה "טיטולים" למילה "מרשים" באותו המשפט. כאשר שוזרים טיטולים יחדיו ואורזים אותם כמו זר פרחים, מתקבלת מתנה מרשימה ממש, מקורית, מיוחדת, מפתיעה ומשעשעת בקטע אחר. בעינינו, מדובר בשדרוג רציני ושימושי הרבה יותר מכל זר פרחים מסורתי שניתן לקבל, וממילא – אין דבר כזה "יותר מדי חיתולים" בבית. כל זה במחיר נמוך בהרבה מזר פרחים רגיל.

ואם כבר בטיטולים עסקינן – ארגונית טיטולים עבור מיטת התינוק זו יופי של מתנה ללידה, שיש לה נוכחות ופרקטיות רבה, למרות עלותה הבהחלט סבירה.

אז מסתבר שגם מתנות חסכוניות יכולות להיות יפות ושימושיות

אם הגעתם עד פה, ודאי הבנתם כבר לבד שכדי להעניק מתנה יפה ללידה לא חייבים לקחת הלוואה. אין שום סיבה להתבייש במתן מתנה לתינוק בתקציב נמוך – העובדה שהשקעתם מחשבה בבחירת מתנה ליולדת ולבייבי שלה, היא זו שחשובה. לא משנה באיזו מהמתנות שסקרנו לעיל תבחרו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שהמתנה שלכם תהיה מוערכת ושההורים והתינוק החדש ישמחו בה. כך או כך, מוצרי התינוקות שהצגנו במדריך הזה הם חלק קטן בלבד הפריטים הנמכרים אצלנו בנאפי קייק. מחפשים רעיונות נוספים? מוזמנים להציץ בקטלוג פריטי התינוקות הזולים (אך איכותיים!) שלנו או להרכיב לעצמכם מארז בהתאמה אישית, על פי תקציבכם.

פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי 🙂,
אפשר לעזור?