fbpx

מתנה ליולדת משלוח מתנות לידה מעוצבות

כשמדובר במתנה ליולדת משלוח של מארז מתנה מעוצב הכולל מוצרי תינוקות שימושיים ואיכותיים לצד שי מפנק לאם הטרייה, הוא דרך נפלאה ומתחשבת לשמח אישה שילדה זה עתה, לפנק ולרגש אותה. מתלבטים באיזו מתנה ללידה כדאי לבחור ומהם הפריטים שמומלץ לכלול במארז החגיגי ליולדת? אל דאגה! בשורות הבאות נסקור מגוון רעיונות למתנות לידה מעוצבות ושימושיות שישמחו את ההורים הטריים ויסייעו להם לעשות את צעדיהם הראשונים עם הבייבי החדש שלהם.

מה כדאי לכלול במשלוח מתנה ליולדת?

מגוון האפשרויות לרכישת מתנות ללידה כיום, הוא רחב מתמיד והמבחר עשוי בהחלט לבלבל. ישנם מוצרי תינוקות רבים שניתן לכלול כחלק ממארז מתנה ללידה ובהם: בגדים לתינוקות כמו גרביים, כובע, בגד גוף לתינוק, אוברול לתינוק ועוד. בנוסף, נהוג לשלב במתנה ללידה גם מוצרים כגון טיטולים, חיתולי טטרה רב פעמיים, סינר, בובה לתינוק, שמיכי, מוצץ, קשת לתלייה בחדר הילדים, מובייל לתינוקות, רעשן, בקבוק, צעצועים לתינוק ועוד. לכל אלו ניתן ורצוי להוסיף גם משהו קטן עבור היולדת כמו מוצרי טיפוח לגוף או לפנים, שוקולדים, כרטיס ברכה חגיגי וכן הלאה.

רעיונות למארזים ללידה במשלוח אישי

אם מתחשק לכם לפנק אישה לרגל הלידה במתנת לידה מעוצבת מקורית, מרשימה ופרקטית שתרגש אותה בענק, מארזי מתנה מעוצבים ללידה – הם שם המשחק. אצלנו ב- Nappycake ממתינים לכם מגוון סטים מעוצבים, מקוריים ומיוחדים, שניתן להזמין בעיצובים שונים, צבעים מגוונים ושלל גדלים. הכל בהתאם לטעמכם ולתקציב העומד לרשותכם.מתנות לידה מעוצבות

בין היצירות המתוקות שלנו תוכלו למצוא זר טיטולים מעוצב ליולדת, עוגת טיטולים מרשימה שמגיעה בגדלים שונים לבחירתכם (מקומה אחת ועד עוגת 3 קומות), מארז כדור פורח חלומי, מארז טירה קסום של מיקי או מיני מאוס, או מארז קלאסי ומפתיע שכל יולדת שמחה לקבל. את הכל אנו אורזים בקפידה תוך מחשבה על כל פרט ופרט, ומספקים ליולדת במשלוח אישי מהיר, המגיע עד בית היולדות בכל מקום בארץ.

מתנה ללידת בן או מתנה ללידת בת במשלוח עד הבית

במארזי המתנה המהממים שלנו, תוכלו למצוא שלל מוצרי תינוקות פרקטיים לבנות או לבנים, ובהם בגדים לניו בורן, בובות לתינוק, שמיכה, חיתולי בד, מברשות, מסרקים, מוצצים, בקבוקים והמון טיטולים. מאלו תוכלו להרכיב מתנות לידה לפי טעמכם ותקציבכם, בהתאמה אישית הכולל או לבחור מבין מארזי הבנות או מארזי הבנים המוכנים ומעוצבים שלנו, שגם אליהם תוכלו לצרף פריטים נוספים המוצאים חן בעיניכם. למשל, מוצרים ייחודיים שניתן לצוות למוצרי הבסיס, כמו שרשרת מעוצבת למוצץ, ספר או תמונה על קנבס.

אילו מותגים מתנות הלידה שלנו כוללות?

ברכישת מתנה ללידה מומלץ לבחור בראש ובראשונה במתנה הכוללים פריטים פרקטיים, כדוגמת מוצרי תינוקות מאיכות גבוהה, כמו פריטי טקסטיל עמידים וטובים. אצלנו ב- Nappycake תוכלו למצוא סטים מהממים וסידורי מתנה ללידת בן או לידת בת שכוללים פריטי ביגוד לתינוקות מסוגים שונים מבית נקסט וגולף אנד קו, לצד שמיכות תינוק של שילב. זאת בנוסף למוצרי איכות ממותגים ידועים נוספי כמו בקבוקי "טומי טיפי", מוצצים מבית סובינקס וטיטולי פמפרס.

איך בוחרים מתנה ליולדת במשלוח אישי?

כאשר מחפשים מתנות לידה מעוצבות, מומלץ לחשוב מראש איזה מסר המתנה שלנו מעבירה ומה הרגש שהיא מבטאת. האפשרות להרכבה של מארז לידה בהתאמה אישית מאפשרת למעניק המתנה לבחור בפריטים עם הדפס אישי ובהתאמה לעולם הערכים האישי של מקבלת המתנה. ניתן למשל לכלול במתנת הלידה סיכת תהילים מתוקה הניתנת לחיבור לעגלה ומעוצבת בעבודת יד, או לחילופין פריטי לבוש או פריטים דקורטיביים לחדר הילדים, עם הדפס של תמונת התינוק/ת ושם הילד/ה או בלוני הפתעה ליולדת עם הקדשה לבחירתכם.

מחפשים השראה ורעיונות מקוריים למארזי מתנה ליולדת? טוב שבאתם!

בחנות האונליין שלנו – נאפי קייק (Nappycake) תוכלו למצוא מבחר נרחב, מגוון ומרשים של מוצרי תינוקות איכותיים, מעוצבים ושימושיים אשר מהם תוכלו ליצור מארז מתנת לידה מקסים, שימושי ומרשים עבור היולדת והבייבי שלה. את הפריטים שיכללו במארז ליולדת, תוכלו ללקט מתוך הקטלוגים שלנו אחד אחד, על פי העדפתכם, התקציב שעומד לרשותכם ובהתאמה אישית ליולדת ולרך הנולד, כמו בשמיכת החודשים המופלאה שלנו הכוללת סימון של חודש הלידה של הילדון או הילדה.

אנו מציעים לכם מארזים ייחודיים ומדהימים ביופיים שמצליחים לרגש את מקבלת המתנה בכל פעם. בכל מארז לידה שלנו מושקעת המון מחשבה, תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ביותר ואינסוף אהבה.

זקוקים לרעיונות נוספים למתנות מקוריות ללידה? נשמח לסייע לכם להרכיב את מתנת הלידה המושלמת ולתאם עבורכם משלוח לכל מקום בארץ. בואו נשוחח!

פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי 🙂,
אפשר לעזור?