fbpx

מתנה מפנקת ליולדת – רעיונות למתנות מקוריות ליולדת ומתנות מיוחדות ללידה

אם פעם מציאת מתנה מיוחדת ליולדת הייתה אתגר, הרי שכיום ניתן למצוא באינטרנט שפע של מתנות מיוחדות ליולדת ומגוון רעיונות יצירתיים למתנות מקוריות ללידה ולתינוקות שזה עתה נולדו. כדי לסייע לכם לבחור מתוך המבחר מתנה מפנקת ליולדת שתפתיע ותרגש אותה באמת – נכתב המדריך שלפניכם ובו נציג כמה רעיונות למתנות יצירתיות לתינוקות ואמהות טריות. אז קדימה, צפו ברעיונות למתנות מקוריות ליולדת ומתנות מיוחדות ללידה.

האתגר: מציאת רעיון למתנה מיוחדת ללידה
אם יש לכם בת זוג, חברה, קרובת משפחה, שכנה או קולגה שזה עתה ילדה ואתם לא בטוחים איזו מתנת לידה כדאי להעניק לה, דעו שאתם בחברה טובה. המון נשים מחפשות בנרות מתנה לחברה שילדה וגברים רבים שואלים אותנו "מה כדאי להביא כמתנה לאשתי שילדה?". כמובן, כל מתנה שמעניקים ליולדת היא מחווה מקסימה של רצון טוב ודרך יפה ומתחשבת לשמוח בשמחתה של האם הטרייה. אולם כשמדובר על מישהי שבאמת אכפת לנו ממנה, יש צורך למצוא עבורה מתנה מקורית ללידה שתהיה לא רק יפה ומרגשת, אלא גם מפתיעה, פרקטית ובעלת ערך מוסף. אם אתם נמנים עם מי שמחפשים מתנה כזו, הנה כמה רעיונות נהדרים שיכולים לסייע לכם:

מתנה מותאמת אישית לתינוק
כל פריט מותאם אישית עם השם של התינוק החדש עליו, הוא מתנה מיוחדת ומרגשת לרגל הלידה. איזו אם לא הייתה רוצה לראות את שמו או שמה של האוצר הקטן שלה או חודש הלידה שלהם, מודפסים או רקומים על שמיכת תינוק, למשל? מתנות מהסוג הזה לא רק משמחות מאוד אמהות, אלא גם פונקציונליות (ועם זאת, מלאות סטייל).

מארז מפנק ליולדת
מארז של מוצרי תינוקות ללידה, הוא מתנה מרשימה ומושקעת שמאוד מקלה על אמהות בתחילת דרכן, וגם על אמהות ותיקות, שזוהי אינה בהכרח הלידה הראשונה שלהן. מארזים ללידה מגיעים כיום במגוון עיצובים מפתיעים ושובי עין, כמו המארז הבא שמעוצב בצורת נעל של תינוק ומכיל את כל המוצרים השימושיים ביותר לטיפול בניובורן: שמיכת צמר איכותית לתינוק, בובת ארנב מתוקה, כ-40 טיטולים של פמפרס, ארבעה חיתולי פלנל רב פעמיים, חבילת מגבונים וכרטיס ברכה מיוחד. ניתן להזמין את המארז בדוגמת בנות או דוגמת בנים, בהתאם למין היילוד, ואם רוצים – לשדרג אותו עם תוספת של פריטים נוספים לבחירתכם.

למשל, אם תרצו בכך, תוכלו להוסיף למארז המתנה ליולדת שלכם סט של צמידי פעילות צבעוניים לתינוק, שמגיע עם 2 גרביים ו- 2 צמידים העשויים בד נעים למגע וכוללים בובות חמודות וצבעוניות. הבובות על צמידי הפעילות משמיעות רשרוש עדין כשהתינוק מזיז את הרגליים או הידיים שלו, ומעודדות אותו לחקור ולגלות מרקמים וצבעים חדשים. זוהי מתנה שמסייעת לקידום הפיתוח החושי של התינוק (הצבעוניות תורמת לפיתוח הראייה, הרשרוש – לפיתוח חוש השמיעה והמגע של הבד – לפיתוח של חוש המישוש של התינוק), ולכן מדובר בפריט שהוא תוספת נפלאה למארז מתנה ליולדת, אך בהחלט עומד גם כמתנה נהדרת ושימושית מאוד בזכות עצמו.

ומה עם משהו קטן לאמא?
כשאישה מביאה צאצא קטן לעולם, היא לרוב מוצפת במוצרי תינוקות מתוקים מכל מיני סוגים שמוענקים לה כמתנה ללידה מבני משפחה, חברים ומכרים. אך בעינינו, גם לאמא הטרייה מגיע להתפנק אחרי חודשי ההריון הארוכים והלידה המפרכת, ולקראת החודשים הבאים שעשויים להיות מאתגרים בפני עצמם. מתנה אישית ליולדת היא רעיון מקסים, משמח ומפתיע, ודרך נהדרת לפנק אישה שזה עתה ילדה.

קחו למשל את בלון ההפתעה הזה שניתן להזמין מהיום להיום ומגיע עמוס בשוקולדים טעימים (קינדר בואנו, קליק, אצבעות קינדר, ביצי קינדר, כדור פררו רושה ענק, וטורטינה) פלוס הקדשה מותאמת אישית ליולדת, בצבעים לבחירתכם. אפשר להוסיף לבלון ההפתעה שוקולדים נוספים ו/או בקבוק שמפניה או יין (בתוספת תשלום) – כי עכשיו סוף סוף מותר גם ליולדת לשתות ויש לה סיבה מצוינת "להרים לחיים". לתוך הבלון ניתן גם להכניס מתנה אישית משלכם, כל עוד גודלה אינו עולה על קוטר של 10 ס"מ. הנשכן / רעשן המעוצב הזה הוא דוגמא מצוינת למוצר מקסים שעשוי להתאים.

אז איפה ניתן למצוא מתנות שוות ליולדת ?
אנחנו מקווים שהמדריך שלנו עשה לכם קצת סדר בעולם המתנות לתינוקות וליולדות וסיפק לכם השראה וכמה רעיונות. בכל מקרה, אם הגעתם עד כאן, אתם ודאי כבר מבינים בעצמכם שבחירת מתנות יפות ליולדת לא חייבת להיות עסק יקר להחריד או מסובך בקטע מפחיד. חשוב לזכור שעבור היולדת, עצם העובדה שהקדשתם מחשבה בבחירה של מתנה או מארז לרגל הלידה – היא זו שחשובה. אך אם אתם רוצים להיות באמת בטוחים שבחרתם במתנה ייחודית, מרשימה וגם שימושית, לגיטימי לשאול אם ההורים הטריים אם יש משהו ספציפי שהם צריכים ולדגום את קטלוג המתנות המגוון בחנות האונליין שלנו – Nappycake שבו תמצאו מארזי בוטיק מקסימים בעבודת יד, לצד מבחר מוצרי תינוקות איכותיים ומקוריים שמהם תוכלו להרכיב מתנה בהתאמה אישית, לפי העדפתכם ותקציבכם.

פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי 🙂,
אפשר לעזור?