fbpx

מתנה לפני לידה – מתנות להפרשת חלה ליולדת ולקראת הלידה

טקס הפרשת חלה ליולדת או בלעז: "בייבי שאוור", הם אירועים שהפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות בקרב אמהות לעתיד וחברותיהן. מדובר באירוע חגיגי הנערך לקראת הלידה שבו בנות משפחתה וחברותיה של האם לעתיד נוהגות להעניק לה ברכת הפרשת חלה ליולדת ומתנה לפני לידה. אולם כשיש כל כך הרבה מוצרים חיוניים לתינוקות שניתן לבחור מתוכם, קצת קשה לבחור מתנה ולהיות בטוחים שהיא באמת תהיה שימושית עבור ההורים לעתיד. כדי לסייע לכן בבחירה ולצמצם את אינספור האפשרויות, אספנו עבורכן כאן רשימה של כמה רעיונות נפלאים למתנת הפרשת חלה ליולדת שכל אם לעתיד תשמח לקבל.

מתנה להפרשת חלה ללידה – מצעד הרעיונות
יותר מכל אירוע אחר בהריון, מסיבת ה"בייבי שאוור" שיש מי שמשלבות בה גם טקס של הפרשת חלה לכבוד היולדת, זו הזדמנות מצוינת לציידת את האם לעתיד באספקה של כל הציוד והאביזרים שהיא עתידה להזדקק להם לאחר הלידה. עם זאת, בחירת המתנה הנכונה היא לעתים קרובות משימה מאתגרת וכדי לבחור נכון יש מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. למזלכן בשורות הבאות נסקור כמה טיפים לבחירת המתנה המושלמת ליולדת וכמה דוגמאות למתנות שיסגרו לכן את הפינה.

בחרו מתנה עם ערך מתמשך
המתנות הנפוצות ביותר שמקבלות אמהות לעתיד הן בגדי תינוקות במידות של ניובורן או עבור החודשים הראשונים לחיי התינוק. למרות שאין דבר חמוד יותר מנעלי תינוק זעירות, פריטים כאלה לרוב לא משמשים את האם והתינוק לאורך זמן, משום שתינוקות גדלים בקצב מהיר וסט הבגדים הראשון שלהם נעשה קטן מדי כבר בחלוף חודשים ספורים. לכן במקום להשקיע במתנה עם חיי מדף כה קצרים, מומלץ לבחור בפריטים שתינוקות יכולים ליהנות מהם לאורך כל השנה הראשונה לחייהם ואף לאחריה.

לדוגמה, אפשרות טובה במיוחד היא שמיכות לתינוקות. שמיכת פליז איכותית ומעוצבת לתינוק כמו זו, למשל, יכולה לשמש למגוון מטרות, מעבר להיותה שמיכה נעימה, רכה ומנחמת לתינוק. ניתן להשתמש בה כדי לעטוף את התינוק ולהרגיע אותו, כדי לסייע לו בפיתוח חושי וגם בתור חפץ מעבר מפנק ומחבק, שיסייע לו בהסתגלות למצבים חדשים ושינויים ככל שיגדל. גם שטיח מעוצב לחדר הילדים הוא רעיון מעולה, שממנו יוכלו ליהנות יחדיו ההורים, האחים והתינוק כאחד, בזמן משחק משותף, לתרגול זחילה וכאביזר דקורטיבי שישרה אווירה נעימה בחדרם של הקטנטנים.

מתנה קבוצתית להפרשת חלה
אם אתן מתכננות לרכוש מתנה מושקעת במיוחד או רוכשות מתנת לידה מוקדמת כקבוצה או יחד עם עוד חברה או שתיים, תוכלו לצרף שמיכה מהסוג הזה למארז הפתעה מפנק שתרכיבו בעצמכן או לבחור מבין המארזים המוכנים והאהובים שלנו, מארז לידה שכולל את מוצרי התינוקות הפופולריים והשימושיים ביותר במחיר משתלם ובעיצוב מתוק ומעורר התפעלות.

מתנה שתהפוך למזכרת מהשנה הראשונה לחיי התינוק
הגעתו של תינוק חדש לעולם היא אחד הרגעים הקסומים ביותר בחיים. אין דבר שיכול לעזור ללכוד טוב יותר את התחושה הייחודית המלווה את ההורים הטריים בימים הראשונים לחיי ילדם מאשר מזכרת מיוחדת. דוגמא למתנה כזו שאנחנו ממליצים עליה במיוחד, היא שמיכת החודשים הזו שעליה ניתן להדפיס גם את שמו של התינוק ולתעד באמצעותה את השנה הראשונה לחייהם של הקטנצ'יק או הקטנטנה.
גם מד גובה מעוצב לחדר הילדים כמו זה, שאליו ניתן לצרף תמונה של התינוק/ת ואת השם שלו או שלה, הוא רעיון מעולה למתנת לקראת הלידה, שתוכל לשמש את ההורים והילד/ה לאורך זמן ולסייע להם בתיעוד שלבי התפתחותו של האוצר הקטן שלהם.

מתנה לקראת לידה שתשרת גם את האם לעתיד
בעוד שישנה נטייה להניח כי מתנות המוענקות לאם לעתיד במסיבת הטרום הלידה או הפרשת החלה ללידה, צריכות להתמקד בתינוק הצפוי להיוולד בקרוב, אין כל מניעה מלהשקיע דווקא במתנה עבור האמא עצמה. מכיוון שבדרך כלל האירועים הללו נערכים כאשר האם לעתיד נמצאת בשליש השלישי להריונה, סביר להניח שפינוק אישי קטן יהיה בדיוק מה שהיא זקוקה לו, בשלב זה שבו היא נעשית יותר ויותר כבדה, כאובה ועייפה. ברכישת מתנה לאם לעתיד, אנו ממליצים להתמקד בפריטים שיאפשרו לה להפחית מתחים ולהירגע, כמו מוצרי טיפוח ריחניים מבית ללין, שאותם תוכלו לצרף לכל מארז שתבחרו, כמו זה, למשל.

לסיכום
אם אתן עדיין מתלבטות מה לקנות כמתנה לפני הלידה, אל תתייאשו! לפעמים ההשראה לרכישות הכי מוצלחות מגיעה דווקא כשאנחנו מאפשרות לעצמנו "לשטוף את העיניים" במגוון האפשרויות. זה הזמן להציץ בקטלוג המתנות המגוון שלנו ולבחור בפריטים שהייתן שמחות לקבל בעצמכן לרגל לידת הילדים שלכן. אין לנו ספק שעם כל המחשבה שאתן משקיעות בבחירת המתנה ליולדת, תצליחו לשמח אותה מאוד.

פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי 🙂,
אפשר לעזור?